Zaid hamid Got Really Angry on Imran Khan | 7 News

Share this article on social media.




Subscribe Power TV TalkShows @ https://goo.gl/P6Bzqa

Post Author: Husnain Aslam

Sr. Android App & Web Developer | Owner at KraftyCreation | Bachelor in Computer Sciences | Yii2 | Drupal | Wordpress | Custom PHP | JavaScript | jQuery | HTML | CSS | mySQL |

47 thoughts on “Zaid hamid Got Really Angry on Imran Khan | 7 News

    shailender pratap

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Es ko hi pm bana do

    ismail khan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    B/b

    Zulfiqar Ali

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Zaidhamid tum sab se bare nadan dost ho aur mulk tor k raho ge is tarah har kisi ko ghadar keh kr kia mulk qaim reh sakta hai ?

    Iqbal Khan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Zaid hamid maderchod tu sirf bhokne wala kutta hai karta to tu kuch hai nahi

    Yasir Jutt

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Khan sab kuty ka kam ha bonkna.ab in k mun m dollar dalny wala koi ni rha is ley ye bhoky hn bonkty rhy gy.

    adnan khan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Pakistan ko educated hona lazmi he.
    Pak badel jai ga.

    adnan khan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Pakistan is 1
    We are power of pakistan
    Awam atehad zinda bad

    allen sonowal

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Even ISI and Army is sellinf Pakistan.

    allen sonowal

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    But zaid Hamid mother chood said Pakistan is America's natural aay.

    Toryalai Mangal

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Kootto bon ko

    mzahid zahid

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Sahi kaha

    Syed Walid Ahmad

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Always PAKHTOON, SINDHI and BALUCHS are ghadaar, PUNJABI is patriot.

    Farrukh Jalil

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Ye haram Zara Khud army ka kuta bana hua hay army bar bar is zaid gamad se lataaluqi ka izhar kar chuki hay ye fitna hay zaid hamaad akaila hi ghore par bath kar duniya ko fatha karna chahta hay iski oqaat aik taake ki nahi iska muu Imran khan par bhoonkta hua acha lagta hay koi bi munafiq rafzi is jesa bughaz rakhne wala Imran khan ke khilaf bhoonke bagheer rah hi nahi saakta. Lake di lanat zaid gamad jese dulaal par behen chod ye khud ghuddar hay foj is se shadeed nafrat karti hay

    MOHSIN KAMAL XD

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Love you zaid hamid

    Abdul Waheed

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Zaid Hamid ki gand main koi keda hai 🤔🤔🤔

    Khaliq Abdul

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    zaid zaman Hamid is getting fool. Pakistan is not in grey list..

    anwar basit

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    zaid Hamid Qadyanio ki pedawar hy ye sirf nafrat pela raha hy Pakistan thorny kelye

    Tarun MISHRA

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Yar i am amazed to see that such cartoon characters are called on pak TV shows 😁😁😁😂😁😂😂😂

    SILICA TV

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Lal topi, mental case, kia sobot hai tumhare pass k manzoor pashteen CIA ka agent hai, Imran Khan se ziada hoshyaar hoo, gando

    Irshad 241

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Yousuf kazzab zaid donu pr lanat

    Economic Terrorrism

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    BHIKARISTAN 😜

    Ada Bis

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    یہ پاگل ہے لال ٹوپی
    ۔۔ اس کو سارے سیاست دان دہشت گرد غدار نظر آتے ہیں اور سارے مارشل لائی معصوم

    Khawaja Ahmed

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    فوجی جنرلوں کا پالتو زید حامد !!!
    اس سے کوئ یہ کیوں نہیں پوچھتا کہ زرداری کو NRO دے کر مشرف نے اس قوم پر مسلط کیا تو زید حامد نے قوم کو اسی طرح چیخ چیخ کر کیوں نہ بتایا کہ فوجی جنرل نے تمھارا کچومر نکالنے کا انتظام کر دیا ھے ۔ ھیں ؟؟؟؟
    اور زید حامد قوم کو یہ بھی بتائے کہ نواز شریف کو سیاست میں لانے والا بھی ایک فوجی حکمران جنرل ضیاالحق ھی تھا !!
    زید حامد کو اپنے بارے میں بھی ضرور بتانا چاھیئے کہ وہ خود کس کھیت کی مولی ھے اسکا اپنا پس منظر کیا ھے کہاں پیدا ھوا مںاں باپ کیا کرتے ٹھے؟؟
    زید حامد کی زندگی کے تمام گوشوں کو لازمی طور پر ظاھر ھونا چاھیئے
    یہ خود آخر ھے کون ؟؟؟؟
    اور اسک ذریعہ معاش آج کیا ھے اور آج سے 25 سال پہلے کیا تھا ؟؟؟؟؟؟
    یا تو خود زید حامد بتادے یا کوئ اور تحقیق کرکے بتائے ۔

    Sharafat Ali

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Zaid Hamid ko PM banao 🤣 😆 🤣

    Sharafat Ali

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Jumhuriat ganda nizam dafan karo.

    Sharafat Ali

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Agar mukhalafat ma comments aay to jan lain kah Indian Hindus hain. Jo qomiat lassaniat sobayat ko hawa detay hain. Purani video ha.

    Sharafat Ali

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Yeh bhe Buqraat ha.

    Kumar Swapan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Pakistan should be destroyed at any cost.Bangladesh already buried 'Two Nation's Theory.So will do the Beluchis,Sindhis.Just waiting for time.India should help them to liberate their own land.

    Ehsan Ehsan

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Hamid u r a dog

    qasim durrani

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Beghairat hukmaran

    larkii 15

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Mashallah…..hamad zahid saib

    Talat Cheema

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    لعنتی جھوٹا

    Rajbir Singh

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Pakistan ke pass Zaid hamid jase log h ,Pakistan ko kisi dusmam ki zarurat nhi h

    Nadeem Iqbal

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    عدل و انصاف کو قاٸم کرنے سے قومیں مضبوط اور طاقتور ہوتی ہیں۔آپس میں ایک دوسرے پر ظلم کرنے اور حقوق دبانے سے قومیں تباہ و برباد ہو جاتی ہیں۔

    The face Challenge

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    زید ملعون خود بہت بڑا حرامزادہ ھے کتے کی نسل یوسف کذاب ملعون کا پیروکار لعنت

    shahid hameed

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    imran khan is offering nationality to Afghan refugees is sins less Case. he is stooped enough.

    droger

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    jis andaz me ye banda bat kar raha he tou aagg lagai ga ye…!!

    droger

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    aagg tum ne apni harkato se lagaya he..!!

    muhammadhussain395

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    8,8 saal 10,saal kon baitha raha 38 saal to Martial Law raha bk bk mt karo

    Manzoor Hussain

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Lanti hasan hashmi

    The daily vlogs Khan family

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    One thing I dnt understand why let them live al u have to do to them is hang them al til death

    Shahbaz Tarar

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Very Nice

    kashmir is great

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Mulla umer.usama bn ladn.akhter munsoor haqani.ko siwl laei.

    Mr. Imran

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    I have other personal differences with Zaid Hamid but I think here he was right.

    Muhammad Shafique

    (March 20, 2019 - 7:22 am)

    Imran to abi aae he tum siane log pehle bi the Kia kia

    asree khan